DIETA WEGETARIAŃSKA Z RYBAMI

n

Wysmakowani.pl

Dieta Fit Standard

To świetny wybór dla osób, które unikając mięsa chcą zapewnić sobie posiłki bogate w składniki deficytowe w klasycznej diecie wegetariańskiej oraz wegańskiej i dlatego dopuszczają spożycie ryb 2-3 razy w tygodniu. Rośliny są mniej bogate w białko i witaminy z grupy B, czy kwasy tłuszczowe omega-3. Natomiast w tłustych rybach morskich tych składników jest wystarczająco dużo, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie organizmu oraz wspomóc utrzymanie szczupłej sylwetki.

Zamów już teraz

Wysmakowani.pl

Przykładowe Menu

Wysmakowani.pl

ŚNIADANIE

JAGLANKA

Z BANANAMI

s
d
g
j

Wysmakowani.pl

II ŚNIADANIE:

SAŁATKA OWOCOWA

Z POMARAŃCZAMI I MANGO

Wysmakowani.pl

OBIAD

FILET Z DORSZA NA PĘCZAKU

MIX SAŁAT Z MIODOWO MUSZTARDOWYM

o
b
g
j

Wysmakowani.pl

PODWIECZOREK

MUFFINKI BAKALIOWE

Wysmakowani.pl

KOLACJA

LECZO WARZYWNE

Z PESTKAMI DYNI I SŁONECZNIKA

o
b